Program Lojalnościowy

Halo24 program lojalnościowy

Program Lojalnościowy dla Klientów Salonu Piękności.

Twoi Klienci:

  • zbierają punkty, które wymienią na atrakcyjne nagrody

 

  • dostaną dostęp do eleganckiego Panelu, gdzie sprawdzą ilość punktów

 

  • napiszą opinię o Twoim Salonie, polecą Twój Salon innym

 

  • umówią się online na wizytę.

 

Program lojalnościowy pozwala zwiększyć sprzedaż przy mniejszych kosztach innych form promocji i reklamy. 

Program Lojalnościowy Halo24 to minimum pracy, Maksimum korzyści.

Lojalność się opłaca.

 WYPRÓBUJ

 

 

 

Korzyści dla Twojej Firmy

  • Utrzymanie stałego Klienta, budowa i doskonalenie relacji z nim 

  • Program Lojalnościowy pokazuje, że potrafisz docenić Klientów

  • Obniżka nakładów na inne działania reklamowe

  • Zwiększenie sprzedaży

  • większe przychody uzyskiwane od stałych Klientów

  • Obsługa nowych osób, np. dzięki poleceniom

 

Nie zastanawiaj się dłużej czy warto.

Zajmij się wdrożeniem Programu Lojalnościowego w Twoim Salonie już dziś!


 

 

Jak to działa?

Wyznaczamy zasady zbierania punktów, np.
 
1 punkt za każde wydane 10 zł na usługę
 
 0,5 punktu za każde wydane 10 zł na zakup produktu;
 
 2 punkty z okazji urodzin lub imienin;
 
 3 punkty za polecenie Salonu innemu Klientowi;
 
 2 punkty za wystawienie opinii o Salonie;




 Określamy nagrody Programu Lojalnościowego
 
Henna 100 punktów
 
Manicure 150 punktów
 
Koloryzacja – 200 punktów

Na stronie internetowej, na FB umieszczamy katalog nagród


 


Klient otrzymuje kartę/numer stałego Klienta w Programie Lojalnościowym, dostęp do swojego indywidualnego konta, gdzie może sprawdzić nagrody, stan punktów, wystawić opinię o usłudze (opinia nie pojawi się nigdzie, dopóki nie zatwierdzi jej właściciel salonu).


 

Program wysyła do Klienta maile i SMS z informacją o założeniu konta, przyznaniu nowych punktów.



Wprowadzenie programu lojalnościowego to także okazja do uporządkowania bazy danych w kontekście ustawy o ochronie danych osobowych. Złożenie karty Klienta może oznaczać konieczność podpisania przez Klienta odpowiedniego formularza.





Idealny Program Lojalnościowy:
 

  • Przystąpienie do niego wymaga minimum formalności

  • ma jasne i przejrzyste zasady

  • ma bardzo prostą konstrukcję, bez dodatkowych elementów, ofert specjalnych

  • nie wymaga od klienta dużego zaangażowania

  • oferowane nagrody są do osiągnięcia w krótkim czasie

  • jego zasady nie są zmieniane w trakcie trwania

  • jego organizator jest uczciwy i rzetelny

("Raport z badania uczestników programów lojalnościowych B2C" TNS Polska na zlecenie Data Solutions).

Od WAS zależy czy Program Lojalnościowy Waszego Salonu
będzie Idealny.

 

 

WYPRÓBUJ