Program Lojalnościowy dla Klientów Salonu Piękności.
Twoi Klienci:
- zbierają punkty, które wymienią na atrakcyjne nagrody
- dostaną dostęp do eleganckiego Panelu, gdzie sprawdzą ilość punktów
- napiszą opinię o Twoim Salonie, polecą Twój Salon innym
- umówią się online na wizytę.
Program lojalnościowy pozwala zwiększyć sprzedaż przy mniejszych kosztach innych form promocji i reklamy.
Program Lojalnościowy Halo24 to minimum pracy, Maksimum korzyści.
Lojalność się opłaca.
Korzyści dla Twojej Firmy
-
Utrzymanie stałego Klienta, budowa i doskonalenie relacji z nim
-
Program Lojalnościowy pokazuje, że potrafisz docenić Klientów
-
Obniżka nakładów na inne działania reklamowe
-
Zwiększenie sprzedaży
-
większe przychody uzyskiwane od stałych Klientów
-
Obsługa nowych osób, np. dzięki poleceniom
Nie zastanawiaj się dłużej czy warto.
Zajmij się wdrożeniem Programu Lojalnościowego w Twoim Salonie już dziś!
Jak to działa?
Wyznaczamy zasady zbierania punktów, np.
1 punkt za każde wydane 10 zł na usługę
0,5 punktu za każde wydane 10 zł na zakup produktu;
2 punkty z okazji urodzin lub imienin;
3 punkty za polecenie Salonu innemu Klientowi;
2 punkty za wystawienie opinii o Salonie;
Określamy nagrody Programu Lojalnościowego
Henna 100 punktów
Manicure 150 punktów
Koloryzacja – 200 punktów
Na stronie internetowej, na FB umieszczamy katalog nagród
Klient otrzymuje kartę/numer stałego Klienta w Programie Lojalnościowym, dostęp do swojego indywidualnego konta, gdzie może sprawdzić nagrody, stan punktów, wystawić opinię o usłudze (opinia nie pojawi się nigdzie, dopóki nie zatwierdzi jej właściciel salonu).
Program wysyła do Klienta maile i SMS z informacją o założeniu konta, przyznaniu nowych punktów.
Wprowadzenie programu lojalnościowego to także okazja do uporządkowania bazy danych w kontekście ustawy o ochronie danych osobowych. Złożenie karty Klienta może oznaczać konieczność podpisania przez Klienta odpowiedniego formularza.
Idealny Program Lojalnościowy:
-
Przystąpienie do niego wymaga minimum formalności
-
ma jasne i przejrzyste zasady
-
ma bardzo prostą konstrukcję, bez dodatkowych elementów, ofert specjalnych
-
nie wymaga od klienta dużego zaangażowania
-
oferowane nagrody są do osiągnięcia w krótkim czasie
-
jego zasady nie są zmieniane w trakcie trwania
-
jego organizator jest uczciwy i rzetelny
("Raport z badania uczestników programów lojalnościowych B2C" TNS Polska na zlecenie Data Solutions).
Od WAS zależy czy Program Lojalnościowy Waszego Salonu będzie Idealny.