Uruchom zapisy online i otwórz się także poza godzinami pracy salonu!
Zapisy online. Co można napisać o funkcji, której nazwa mówi właściwie sama za siebie? Wbrew pozorom bardzo dużo. Zacznijmy od korzyści! Zapisy online pozwalają Twoim klientom zapisywać się jak chcą i kiedy chcą. Także poza godzinami otwarcia Twojego salonu. Czasami pomysł na piękne paznokcie to kwestia impulsu. Impuls może przyjść w każdej chwili – nie możesz stracić okazji na pozyskanie klienta tylko dlatego, że akurat nikt nie odbiera telefonu. Nie każdy może lub lubi dzwonić. Jeśli w salonie nie ma recepcji, odchodzenie od wykonywanego zabiegu i odbieranie telefonu może być niekomfortowe i dla Ciebie, i dla obsługiwanego akurat klienta. Wszystko przemawia za uruchomieniem zapisów online. Rodzi się na pewno pytanie – czy to bezpieczne? Czy nie otwieramy w ten sposób możliwości na tworzeniu fałszywych wpisów w naszym kalendarzu. Wiemy przecież doskonale jak to jest, gdy ktoś umówi się na dwugodzinną wizytę w najlepszej porze dnia, a następnie nie przyjdzie. Pytanie jest bardzo dobre, ale na to też są rozwiązania. Przede wszystkim, aby się zapisać, należy podać dane kontaktowe (imię i nazwisko, telefon, adres mailowy). Program na podstawie numeru telefonu dokona identyfikacji Klienta. Jeśli osoba jest już w bazie, wizyta zostanie dodana do istniejącego konta. Jeśli mamy do czynienia z nową osobą - w programie pojawi się nowa kartoteka klienta. Możesz ustawić opóźnienie w zapisach online. Z jednej strony nie ma przeszkód, aby klienci umawiali się online i przychodzili na wizytę już za godzinę. Jeśli nie lubisz być zaskakiwaną, można zastosować ustawienia, zgodnie z którym dokonując zapisu dzisiaj, mogę wybrać najwcześniej terminy jutrzejsze lub nawet pojutrzejsze. W kalendarzu każda wizyta zapisana online jest zaznaczana tak, aby widzieć na pierwszy rzut oka, że klient zapisał się online. Jeśli to nie wystarczy, o każdym zapisie możesz być informowana mailem lub SMS. Dla zachowania absolutnego bezpieczeństwa można zintegrować zapisy online z płatnościami ONLINE. Klient, który chce się zapisać online jest przekierowany na stronę operatora płatności TPAY, gdzie przed zapisem musi opłacić wizytę z góry. W zależności od Twoich ustawień: albo 100% należności lub zaliczka lub zadatek w ustalonym przez Ciebie procencie wartości usługi. Strona, na której zapisują się Twoi Klienci jest dostarczana przez Halo24, ale możesz ją spersonalizować: dodaj logo, adres, zdjęcia pracowników. Napisz o pracownikach, o sobie. Dodaj zdjęcia salonu. Mapa wraz z danymi kontaktowymi ułatwią klientowi dotarcie na zabieg, a opis zabiegów ułatwi wybór. Jak poinformować Klientów o nowej możliwości? Wyślij SMS lub Maila do wszystkich w bazie. W treści wiadomości umieść link do strony zapisów. Możesz od razu wysłać link do zapisu na konkretną usługę, bo może akurat trzeba wypromować nowość w Twoim salonie. Zmie wezwanie do działania na Swoim Facebooku. Edytuj wezwanie, ustaw ZAREZERWUJ TERAZ, wklej link do strony z zapisami. Gotowe. OK. Domyślamy się, że możesz mieć jeszcze jeden powód, aby nie uruchamiać zapisów online. Obawiasz się, że zapisy online wprowadzą zamieszanie do Twojego uporządkowanego salonu. W jaki sposób? Program pozwoli zapisać się do dwóch osób, a w dniu wizyty okaże się, że do wykonania usługi potrzebny jest JEDEN gabinet lub JEDNO urządzenie. Dwóch klientów, dwóch pracowników jeden gabinet i ogromny kłopot. Otóż i na to jest rada. W Halo24 z łatwością powiążesz pracowników z usługą i gabinetem. Zapis spotkania automatycznie zablokuje czas i w kalendarzu pracownika, i w kalendarzu gabinetu lub urządzenia. Dotyczy to i zapisu dokonywanego przez recepcję i zapisu dokonywanego online. Sami zatem widzicie – nie ma żadnych wymówek!