Klienci pytają Cię o aplikację mobilną? Taką do pobrania ze sklepu Google Play lub z App Store? Taką, która zawsze jest pod ręką, chociaż właściwie lepiej byłoby powiedzieć pod palcem, na ekranie telefonu komórkowego lub tabletu?
Na rynku jest kilka rozwiązań tego typu. Mają jedną zasadniczą wadę: nie mają zalet. Dobrze, bądźmy poważni. Mają jedną zasadniczą wadę: Twój Klient pobiera aplikację z LOGO jakiejśtam firmy, która dostarcza narzędzie do zapisów online, a Twój salon jest tam jednym spośród wielu innych Salonów podobnych do Twojego. To fajne rozwiązanie, ale Logo Twojej firmy ma w tym miejscu bardzo małe znaczenie. Znaczenie mają czasami Twoje terminy. Na pewno Twoi Klienci, którzy również korzystają z takiej aplikacji, ale z czasem jesteś dla nich coraz mniej widoczna. Bo nie zapłaciłaś za promocję, bo ktoś zapłacił więcej. To taki supermarket, w którym miło być do czasu, gdy obok Ciebie nie ulokuje się Twoja konkurencja. Po czasie okazuje się, że konkurencja płaci więcej, dostaje zatem lepsze miejsce, jest bardziej promowana, jest bardziej widoczna. W ostateczności oddajesz jej swoich klientów za własne pieniądze i na własne życzenie.