Zadatki

Pobieraj zadatki od Klientów przed wizytą. Łatwo, wygodnie, bezpiecznie.

Szanuj swój czas i pieniądze.

W Programie Halo24 możesz skorzystać z opcji pobierania ZADATKÓW od Klientów przed wizytą.

Odwołane w ostatniej chwili wizyty to dla Ciebie strata pieniędzy i czasu. Jeśli nie pomagają przypomnienia SMS o wizycie, czas na wprowadzenie zadatków.

1. Integrujesz się z serwisem TPAY. Halo24 nie pośredniczy w tej umowie ani nie pobiera opłat za realizowane przez Ciebie wizyty;

2. Ustawiasz wysokość zadatku dla umawianych spotkań (dotyczy to spotkań online oraz spotkań umawianych przez Ciebie lub Twoich pracowników) - 30%, a może 50%. Twoja decyzja!

3. W momencie zapisu Klient jest informowany, że ma określony czas na dokonanie płatności zadatku w serwisie TPAY. W przypadku braku zapłaty wizyta zostanie usunięta z kalendarza.

4. Po wizycie w wygodny sposób roliczasz wymaganą dopłatę.

5. W raportach znajdziesz szczegółowe rozliczenie.

 

WYPRÓBUJ

 

Halo24 Zadatki

 

Halo24 Zadatki 2

 

Halo24 zadatki 3

 

 

WYPRÓBUJ 

 

 

Funkcja pobierania zadatków od klientów przed wizytą

Kiedy prowadzisz salon fryzjerski lub kosmetyczny albo planujesz jego założenie, zapewne wiesz, jak ważne jest zapewnienie swoim klientom wysokiej jakości usług oraz komfortu podczas wizyty. Jednym ze sposobów na zwiększenie poziomu zadowolenia klientów jest zapewnienie im wygodnego i wiarygodnego systemu rezerwacji. Funkcja pobierania zadatków od klientów przed wizytą w systemie Halo24 jest jego uzupełnieniem, gwarantującym z jednej strony korzyści dla klienta, z drugiej zaś — dla Twojego biznesu.

Mechanizm pobierania zadatków przed wizytą

Funkcja pobierania zadatków od klientów przed wizytą dostępna jest w ramach systemu Halo24, oprogramowania do zarządzania salonem fryzjerskim lub kosmetycznym. Jest doskonale zintegrowana z pozostałymi elementami, przez co wprowadzenie zadatków staje się płynne i bezproblemowe. Zadatki rozliczane są na poczet płatności za usługę. Jeżeli jednak wizyta się nie odbędzie z winy klienta, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi, a Ty otrzymujesz rekompensatę za stracony czas, a czasem też środki.

Dlaczego warto wprowadzić zadatki od klientów przed wizytą w salonie?

Wprowadzenie zadatków od klientów przed wizytą może przynieść wiele wymiernych korzyści. Należą do nich między innymi:

  • zabezpieczenie przed odwołaniem wizyty przez klienta bez wcześniejszego powiadomienia salonu,
  • lepsze planowanie pracy salonu,
  • zwiększenie profesjonalizmu — obustronne zabezpieczenie,
  • łatwiejsza kontrola nad finansami,
  • lepsze planowanie dostępności dla klientów.

Dodatkowo funkcja zadatków online przed wizytą w salonie jest nowoczesnym i wygodnym rozwiązaniem, które potwierdza dbałość o najwyższą jakość obsługi Twoich klientów.

Zadatek w salonie fryzjerskim

Pobieranie zadatków w salonie fryzjerskim to skuteczny sposób na zwiększenie efektywności biznesu. Możesz mieć większą pewność, że klienci nie odwołają wizyty w ostatniej chwili. To pozwala na lepsze planowanie pracy i zwiększenie liczby obsłużonych klientów w ciągu dnia. Jeżeli klient nie zjawi się na umówionej wizycie, a zadatek nie został wcześnie pobrany, oznacza to straty dla salonu, bo pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę otrzymują wynagrodzenie niezależnie od tego, czy zaplanowane usługi zostały zrealizowane, czy nie. Czas to pieniądz, a pobieranie zadatków pozwala zaoszczędzić czas, a przy tym nie tracić pieniędzy. Odwołana w ostatniej chwili wizyta uniemożliwia obsłudze salonu zaproszenie na dany termin innego klienta, przez co praca zespołu fryzjerów staje się mniej wydajna.

Zadatek w salonie kosmetycznym

Pobieranie zadatków w salonie kosmetycznym jest sposobem na uniknięcie strat finansowych w związku z odwołanymi w ostatniej chwili wizytami. Wiele zabiegów wymaga odpowiedniego przygotowania, wykorzystania kosmetyków czy maszyn, które nieużywane generują jedynie straty. Pozostawiony zadatek w salonie kosmetycznym może je pokryć.

Zabezpieczenie dla salonów

Zadatki online przed wizytą w salonie są wygodną opcją zarówno dla Ciebie, jak i dla Twoich klientów. Dzięki nim klient nie musi stawiać się osobiście w salonie, aby dokonać przedpłaty. Wystarczy, że zrobi to przez internet, korzystając z systemu bezpiecznych płatności elektronicznych wykorzystywanych w aplikacji Halo24. To także sposób na ochronę przed oszustwami, podszywaniem się pod salony kosmetyczne i fryzjerskie. Sprawdź wszystkie możliwości oraz potencjalne korzyści, jakie może dać Ci wprowadzenie funkcji pobierania zadatków.

Zadbaj o swój biznes, pobierając zadatek w salonie kosmetycznym

Pobieranie zadatków może oczywiście spotkać się z negatywną reakcją klientów salonów kosmetycznych czy fryzjerskich. Nie jest to jednak powód, dla którego właściciel salonu powinien odstąpić od pomysłu pobierania opłaty z góry za wybrane lub wszystkie zabiegi.

Warto pamiętać, że przedpłata chroni obie strony transakcji: zarówno zleceniodawcę (klienta), jak i usługodawcę (salon).

Doświadczenie firm, które wprowadziły do swoich regulaminów konieczność uiszczania części opłat przed usługą jednoznacznie pokazuje, że:

  • zmniejsza się liczba wizyt odwołanych na ostatni moment,
  • zmiejsza się liczba zmian w kalendarzu, które mają “załatać” dziury w grafiku,
  • poprawia się jakość obsługi klienta,
  • poprawia się komfort pracy personelu.

Dzięki integracji z Serwisem tPay Halo24 dostarcza usługę najwyższej jakości zarówno dla właścicieli salonów, jak i ich klientów. Dostęp do intuicyjnego panelu pozwala Ci zarządzać wpłatami i wypłatami.

Program Halo24 pozwala na łatwe rozliczenie niedopłaty na karcie spotkania. Dzięki temu zawsze wiadomo, ile jeszcze Twoi klienci muszą dopłacić za usługę. System Zadatków i Płatności online to bezpieczeństwo transakcji oraz bezpieczeństwo zapisów online. Już nigdy w Twoim kalendarzu nie pojawi się wizyta, którą klient odwoła w ostatniej chwili bez poniesienia finansowej konsekwencji za brak okazanego szacunku dla Twojego czasu pracy.

Program Halo24 to ogromne ułatwienie dla każdego przedsiębiorcy działającego w branży beauty. Dostępne w nim funkcje, takie jak pobieranie zadatków, wpływają na zwiększenie płynności biznesu, lepszą organizację czasu, jak również uniknięcie strat. Skorzystaj już dziś i zadbaj siebie i pracowników.